יום רביעי, 7 במרץ 2018

היי חברים


היי,

היום חל יום ההולדת השלושים ושתיים שלי וכבר די מאוחר בלילה. וחשבתי לחלוק איתכם כמה מחשבות. אחת מהם היא שאני מעדיף להיות לבד. ובכלל שכמה שאהיה יותר להד האופי שלי ישתפר ואוכל להמשיך לעסוק בעיסוקים שלי כשאני לבד, חוץ מזה התקדמות בחיים זה לא הכל. לפעמים דבר חשוב מאוד הוא למלא את עצמך בקשר עם עצמך, זכרו שלא הכל פונה כלפי חוץ יש גם דברים שפונים פנימה והם לאוו דווקא מאורגנים. ידוע לי שכשאדם נמצא לבד הרבה זמן כמעט ואין זה חשוב לו מה אנשים אומרים עליו או חושבים עליו, משום שהוא ממעט לדבר איתם. נראה לי שדיבור הוא אווררייטד לפעמים, אפילו במקצועות בהם דיבור ממלא מקום מרכזי. לפעמים כתיבה וקריאה הם כלים חשובים יותר. כשאדם משקיע זמן בעצמו מגיע לו לעסוק בעיסוקים שאהובים עליו ביותר ולפתח חיים חופשיים יותר ממגבלות שהיו עליו קודם. ומסקנותי אינן דווקא אוניברסליות אלא לעתים יותר אישיות הפעם. גם אישי זה טוב, ומוסכמות כתיבה ומחשבה פילוסופיים ואקדמיים אינם הכל בחיים, היום בכל מקרה יום טוב מאוד בחיי.

שלכם, טל סלוצקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה